Betaling og frakt
Ordrebekreftelse og min side
Ordrebekreftelse vil bli sendt til eposten du oppga ved bestilling i løpet av kort tid. På “min side” kan du enkelt følge med på statusen på ordren din, og du vil også motta en epost når det er en ny oppdatering. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse, eller annen informasjon, er det sannsynligvis fordi den har havnet blant søppelpost. Er den ikke i søppelposten, bør du sjekke at epost-adressen du har registret på “min side” er korrekt, og sjekke at ordren ble registrert. Ser alt ut til å være riktig, tar du bare kontakt med oss så hjelper vi deg. Når pakken ankommer ditt postkontor vil det bli sendt beskjed på SMS og epost. Det er derfor viktig at du oppgir riktig mobilnummer.
Rabattkoder
Har du en rabattkode, skriver du inn denne når du er i kassen. Rabattkoder kan kun benyttes på varer til fullpris og ikke i forbindelse med andre tilbud/rabatter. En rabattkode kan kun benyttes én gang, og det er vi som lager rabattkodene til våre kunder.
Betalingsløsning
Vi tilbyr betaling gjennom Klarna, Paypal og Stripe. Velger du å betale med Klarna, kan du velge mellom faktura, delbetaling, kortbetaling eller direktebetaling.
Velger å betale med Paypal, kan du velge å logge inn, eller betale direkte med ditt kort. Om du returnerer en vare som er betalt med Paypal, blir kjøpesummen tilbakeført til din PayPal-konto. Dersom du vil ha din saldo hos Paypal overført til din bankkonto, kan du administrerer det via din PayPal-konto.
Handel i nettbutikken har aldersgrense 18 år. Er du yngre må en myndig person bestille for deg.
Alle priser oppgis i norske kroner inklusiv moms. Eventuell fraktkostnad tilkommer, avhengig av hvilket fraktalternativ som velges ved bestilling. Noen produkter har gratis frakt, dette fremkommer om i kassen.